venerdì 16 dicembre 2011

Il verbo di San Giovanni (da recitarsi per liberarsi dei pericoli e per liberare l'anima dalle pene del purgatorio)

Da recitarsi prima di andare a letto:

Lu verbu sacciu e lu verbu vogghiu diri,
chistu è lu verbu di nostru Signuri ‘naiuta la cruci pi muriri,
pi sarvari a nui piccaturi;
c'è na cruci tanta bella e tanta vauta
che arriva nu brazzu ‘ncelu e nautru ‘nterra,
c'è nu ponti di capiddi cu lu sapi dici addiu
a la valle Gesù va, picciuli e ranni iannu a essere ‘nda,
quantu è ranni lu forti scantu chi tremunu li fogghi chi c'è ‘ncampu,
suggiti morti, veni a lu giudiziu, dimmi ca' passatu tu pi me,
e San Giuvanni cu' libbireddu a manu chi diceva:
"Domini Maistru, Domini Maistru",
commu pirdunastuu i vostri Farisei, pirdunati sti du armuzzi chi su mei.
Giuvanni nun li pozzu pirdunari,
pirchì u iornu du giudiziu ci dissi mi diunaunu;
a malappena lu vosiru fari e mi canciaru pi trenta dinari.
La Matri Santa subbitu affacciau dicennu:
"Figghiuleddi mei, Figghiuleddi mei,
cu u verbu sapi, si lu dici,
cu non lu sapi, si lu divi ‘nsignari.
Cu lu dici tri voti a lu campu è scansatu di troni e di lampi;
cu lu dici tri voti la notti è scansatu da mata morti;
cu lu dici tri voti ‘o capizzu è scansatu du trimulizzu;
cu lu dici tri voti a la via s'aiunci cu la Vergini Maria.

Nessun commento:

Posta un commento